ДП ІОЦ інформує
ТОП-4 запитання по 10 допомогам від користувачів в системі Helpdesk. Хочемо поділитися відповідями на них ще й тут, для вашої зручності!
? Як зробити звернення на допомогу по вагітності та пологам у випадку ускладнених пологів?
Необхідно зробити повторне звернення та проставити ознаку у зверненні "Ознака повторного".
? Як зробити звернення на допомогу дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, якщо грошове забезпечення розподіляється між батьками-вихователями рівними частинами за їх згодою?
Необхідно спочатку зробити звернення на одного вихователя зазначивши у зверненні тип учасника "Заявник", в анкеті учасника підтип заявника "Батько/мати-вихователь дитячого будинку сімейного типу" та додати у звернення іншого вихователя зазначивши у зверненні тип учасника "Інший батько-вихователь". Блок "Спосіб виплати" заповнити даними про Заявника та передати звернення на призначення.
Після цього повернутися до звернення Заявника, яке передано на призначення та натиснути функціональну кнопку "Інший батько-вихователь". Буде автоматично сформоване інше звернення, яке буде повністю заповнено із попереднього звернення та необхідно додати в блок "Спосіб виплати" інформацію про іншого батька-вихователя. Потім передати звернення на призначення та в подальшому опрацювати два звернення на призначенні.
? Як діяти у випадку, якщо змінилася сума доходів (наприклад, зміна розміру стипендії)?
Наразі, розробник доопрацьовує механізм "Повідомлення про зміну доходів".
? Як діяти у випадку, якщо дитина змінила місце навчання?
Наразі, розробник доопрацьовує механізм "Повідомлення про навчання".