A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальний заклад "Хмельницький обласний центр цифровізації соціальної сфери"

ДП ІОЦ інформує

Дата: 07.05.2024 08:00
Кількість переглядів: 16

ТОП-4 запитання по 10 допомогам від користувачів в системі Helpdesk. Хочемо поділитися відповідями на них ще й тут, для вашої зручності!

 

 

 

Як зробити звернення на допомогу по вагітності та пологам у випадку ускладнених пологів?

enlightenedНеобхідно зробити повторне звернення та проставити ознаку у зверненні "Ознака повторного".

Як зробити звернення на допомогу дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, якщо грошове забезпечення розподіляється між батьками-вихователями рівними частинами за їх згодою?

enlightenedНеобхідно спочатку зробити звернення на одного вихователя зазначивши у зверненні тип учасника "Заявник", в анкеті учасника підтип заявника "Батько/мати-вихователь дитячого будинку сімейного типу" та додати у звернення іншого вихователя зазначивши у зверненні тип учасника "Інший батько-вихователь". Блок "Спосіб виплати" заповнити даними про Заявника та передати звернення на призначення.

Після цього повернутися до звернення Заявника, яке передано на призначення та натиснути функціональну кнопку "Інший батько-вихователь". Буде автоматично сформоване інше звернення, яке буде повністю заповнено із попереднього звернення та необхідно додати в блок "Спосіб виплати" інформацію про іншого батька-вихователя. Потім передати звернення на призначення та в подальшому опрацювати два звернення на призначенні.

Як діяти у випадку, якщо змінилася сума доходів (наприклад, зміна розміру стипендії)?

enlightenedНаразі, розробник доопрацьовує механізм "Повідомлення про зміну доходів".

Як діяти у випадку, якщо дитина змінила місце навчання?

enlightenedНаразі, розробник доопрацьовує механізм "Повідомлення про навчання".


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора